EVALU 

Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce

https://evalu.pl/sites/default/files/baner_1.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_2.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_3.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/img_1321.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_5.jpg

Projekty

Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL

Identyfikacja kierunków wsparcia w ramach FE SL 2021-2027 na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego

Celem badania było zaprogramowanie wsparcia na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego (trzeciego sektora), a także działań na rzecz określonych grup docelowych, które zostaną powierzone do realizacji partnerom społecznym i organizacjom pozarządowym, z uwagi na ich doświadczenie i potencjał społeczny.

Badanie ewaluacyjne ex-post projektu „e-Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” finansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Przedmiotem badania było wykonanie ewaluacji ex-post Projektu „e–Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” (dalej: „Projekt”) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, Działanie 3.3. Ocenie poddany zostanie Projekt w zakresie realizacji celu, który miał osiągnąć oraz efektów Projektu. Wnioski i rekomendacje uzupełnione o analizę trendów w obszarze cyfryzacji będą wyznaczały kierunek kolejnych planowanych interwencji w tym obszarze.
 

Ewaluacja ex-post instrumentów szkoleniowo-doradczych działania 2.2 i 2.21 PO WER skierowanych do kadr przedsiębiorstw

Celem ewaluacji było dokonanie podsumowującej oceny przebiegu i efektów projektów realizowanych w ramach Działania 2.2 i 2.21, identyfikacja czynników mających wpływ na ich sukces lub niepowodzenie oraz wypracowanie rekomendacji dotyczących pożądanych form i kierunków podobnych interwencji realizowanych w przyszłości.

Ewaluacja ex post działań informacyjnych i promocyjnych podejmowanych w ramach RPO WSL na lata 2014-2020

Cele badania:
1) Ocena zrealizowanych działań informacyjnych i promocyjnych w ramach systemu komunikacji RPO WSL.
2) Ocena możliwości osiągnięcia celów Strategii komunikacji RPO WSL na lata 2014-2020.
3) Wskazanie rozwiązań w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych możliwych do realizacji w perspektywie 2021-2027. 
 
 

Strony

50 + Doświadczenie, projekt innowacyjny testujący nr POKL 08.02.02-06-009/12

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. „50+ doświadczenie” to projekt innowacyjny testujący realizowany przez Caritas Polska, Krajową Izbę Gospodarczą, Regionalną Izbę Gospodarczą w Lublinie oraz Agrotec Polska Sp. z o.o. Jego celem było wypracowanie praktycznych rozwiązań wpierających aktywność zawodową osób powyżej 50 roku życia kobiet pracujących w województwie lubelskim.

Projekt był kontynuacją projektów „50+ doświadczenie”, w których brała już udział Agrotec Polska. Jego celem było wypracowanie praktycznych rozwiązań wpierających aktywność zawodową osób powyżej 50 roku życia kobiet pracujących w województwie lubelskim. Osiągnięcie tego celu było możliwe poprzez wsparcie ich motywacji, rozwoju zawodowego i osobistego zarówno w miejscu pracy, jak i w środowisku lokalnym.

Projekt był realizowany na terenie województwa lubelskiego. Skierowany głównie do pracowników i pracodawców. Pierwszą fazą projektu było przeprowadzenie badań, które posłużyły zbadaniu wybranych aspektów regionalnego rynku pracy (faza diagnozy). Na tej podstawie został wypracowany model wsparcia motywacji do pracy i rozwoju zawodowego osób 50+ w ich miejscu pracy oraz model wsparcia rozwoju osobistego osób 50+. W dalszej kolejności zaproponowane rozwiązania zostały przetestowane. Doświadczenia zebrane w tej fazie pozwoliły na udoskonalenie rozwiązań, które następnie zostały upowszechnione.

Informacja o partnerach projektu:

Caritas Polska jest instytucją charytatywną Konferencji Episkopatu Polski. Koordynuje pracę 44 Caritas diecezjalnych w Polsce. Udziela pomocy doraźnej
i długofalowej, materialnej i finansowej osobom niepełnosprawnym bezrobotnym, bezdomnym, chorym, starszym, dzieciom z rodzin ubogich. Caritas udziela również pomocy humanitarnej ofiarom wojen, kataklizmów i nieszczęść naturalnych poza granicami Polski. Realizuje projekty współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Europejskiego Funduszu Uchodźczego. Więcej informacji na: www.caritas.pl.

Agrotec Polska jest niezależną firmą doradczo-badawczo-szkoleniową powstałą w 2004 roku. Spółka świadczy usługi polegające na opracowywaniu ekspertyz, specjalistycznych analiz oraz prowadzeniu szeroko rozumianych projektów badawczych i ewaluacyjnych. Wśród oferowanego przez spółkę katalogu usług, kluczowy charakter mają usługi badawcze zakładające stosowanie szerokiego katalogu ilościowych i jakościowych metod badań społecznych oraz projekty
o charakterze ewaluacji i audytu strategii, programów oraz projektów finansowanych ze środków publicznych.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG) jest organizacją samorządu gospodarczego, skupiającą ponad 150 regionalnych i branżowych izb gospodarczych. Prowadzi wielokierunkową działalność na rzecz wsparcia i rozwoju sektora przedsiębiorstw w Polsce. KIG posiada duże doświadczenie w realizacji projektów UE (ok. 195 mln w tym POKL ok. 150 mln zł) na rzecz przedsiębiorców oraz Instytucji Otoczenia Biznesu. W projektach tych zrealizowano wszystkie zamierzone cele
i osiągnięto zaplanowane rezultaty. KIG Jest liderem ogólnopolskiej Sieci KIGNET (skupiającej 86 izb i IOB). KIG uczestniczy w projektach międzynarodowych. Do omawianego projektu innowacyjnego KIG wnosi: sieć KIGNET do kontaktów z użytkownikami i rozpoznawalność wśród firm i instytucji.

Regionalna Izba Gospodarcza w Lublinie (RIG) - działa od 1993r. Skupia ponad 130 pracodawców z województwa lubelskiego. RIG posiada bogate doświadczenie w świadczeniu usług szkoleniowych i doradczych zdobyte w trakcie przeprowadzenia ok. 320 szkoleń i seminariów dla ponad 7000 osób oraz w realizacji projektów współfinansowanych z PO KL (Poddziałanie 8.1.1 i 8.1.2; 3 projekty o wartości łącznej 1,431 mln zł).

Budżet:
1 054 014,03 PLN
Termin realizacji:
01.02.2013 - 30.04.2015

Zamawiający: 
Inne
Zakres Terytorialny: 
Lubelskie
Rok realizacji: 
2015
Tematyka badania: 
45/50+
Typ usługi: 
Projekt własny
Wstecz