EVALU 

Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce

https://evalu.pl/sites/default/files/baner_1.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_2.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_3.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/img_1321.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_5.jpg

Projekty

Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL

Identyfikacja kierunków wsparcia w ramach FE SL 2021-2027 na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego

Celem badania było zaprogramowanie wsparcia na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego (trzeciego sektora), a także działań na rzecz określonych grup docelowych, które zostaną powierzone do realizacji partnerom społecznym i organizacjom pozarządowym, z uwagi na ich doświadczenie i potencjał społeczny.

Badanie ewaluacyjne ex-post projektu „e-Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” finansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Przedmiotem badania było wykonanie ewaluacji ex-post Projektu „e–Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” (dalej: „Projekt”) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, Działanie 3.3. Ocenie poddany zostanie Projekt w zakresie realizacji celu, który miał osiągnąć oraz efektów Projektu. Wnioski i rekomendacje uzupełnione o analizę trendów w obszarze cyfryzacji będą wyznaczały kierunek kolejnych planowanych interwencji w tym obszarze.
 

Ewaluacja ex-post instrumentów szkoleniowo-doradczych działania 2.2 i 2.21 PO WER skierowanych do kadr przedsiębiorstw

Celem ewaluacji było dokonanie podsumowującej oceny przebiegu i efektów projektów realizowanych w ramach Działania 2.2 i 2.21, identyfikacja czynników mających wpływ na ich sukces lub niepowodzenie oraz wypracowanie rekomendacji dotyczących pożądanych form i kierunków podobnych interwencji realizowanych w przyszłości.

Ewaluacja ex post działań informacyjnych i promocyjnych podejmowanych w ramach RPO WSL na lata 2014-2020

Cele badania:
1) Ocena zrealizowanych działań informacyjnych i promocyjnych w ramach systemu komunikacji RPO WSL.
2) Ocena możliwości osiągnięcia celów Strategii komunikacji RPO WSL na lata 2014-2020.
3) Wskazanie rozwiązań w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych możliwych do realizacji w perspektywie 2021-2027. 
 
 

Strony

Ewaluacja działań informacyjno - promocyjnych podejmowanych w ramach RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013

Celem głównym badania było dokonanie pogłębionej analizy jakościowej i ilościowej działań informacyjno-promocyjnych realizowanych w ramach „Planu komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013” oraz zoperacjonalizowanych w rocznych planach działań.

Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie

Cel główny badania został osiągnięty poprzez realizację następujących celów szczegółowych definiujących jednocześnie zakres badania:

  • Ocena procesu realizacji działań informacyjno - promocyjnych, w tym trafności kanałów dystrybucji, adekwatności narzędzi komunikacji, doboru treści przekazu komunikacyjnego;
  • Weryfikacja efektów kreowanych działań komunikacyjnych w oparciu o skwantyfikowane wartości wskaźników realizacji celów;
  • Analiza efektywności ścieżek dotarcia i skuteczności w przekazywaniu wiedzy wśród grup docelowych (przede wszystkim beneficjentów i potencjalnych beneficjentów) działań informacyjno– promocyjnych na temat RPO WP oraz postępów w jego realizacji;
  • Zbadanie poziomu świadomości mieszkańców województwa podkarpackiego (w tym grup docelowych zdefiniowanych w Planie komunikacji RPO WP) w kwestii korzyści dla rozwoju kraju i regionu, jakie są efektem wdrażania Funduszy Europejskich oraz roli odgrywanej przez Wspólnotę Europejską zgodnie z zasadą dodatkowości funduszy strukturalnych.   

Podejście badawcze:

W ramach badania przewidziano zastosowanie bogatego zestawu metod ilościowych i jakościowych (m.in. Analiza dokumentów i danych zastanych, Indywidualne wywiady pogłębione (IDI), Telefoniczne wywiady pogłębione (TDI), Badanie ilościowe CATI, Zogniskowany wywiad grupowy (FGI), Badanie z zastosowaniem techniki Tajemniczy klient, Badanie standaryzowane CAWI, Socjogram komunikacji, Metoda badania użyteczności i funkcjonalności strony internetowej, Warsztat heurystyczny).

Termin realizacji:
luty – czerwiec 2011 r.
Budżet:
105 411,00 PLN

Zamawiający: 
Urząd Marszałkowski
Zakres Terytorialny: 
Podkarpackie
Rok realizacji: 
2011
Tematyka badania: 
Działania informacyjne, promocyjne i szkoleniowe
Typ usługi: 
Ewaluacja tematyczna/on-going
Wstecz