EVALU 

Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce

https://evalu.pl/sites/default/files/baner_1.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_2.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_3.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/img_1321.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_5.jpg

Projekty

Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL

Identyfikacja kierunków wsparcia w ramach FE SL 2021-2027 na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego

Celem badania było zaprogramowanie wsparcia na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego (trzeciego sektora), a także działań na rzecz określonych grup docelowych, które zostaną powierzone do realizacji partnerom społecznym i organizacjom pozarządowym, z uwagi na ich doświadczenie i potencjał społeczny.

Badanie ewaluacyjne ex-post projektu „e-Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” finansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Przedmiotem badania było wykonanie ewaluacji ex-post Projektu „e–Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” (dalej: „Projekt”) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, Działanie 3.3. Ocenie poddany zostanie Projekt w zakresie realizacji celu, który miał osiągnąć oraz efektów Projektu. Wnioski i rekomendacje uzupełnione o analizę trendów w obszarze cyfryzacji będą wyznaczały kierunek kolejnych planowanych interwencji w tym obszarze.
 

Ewaluacja ex-post instrumentów szkoleniowo-doradczych działania 2.2 i 2.21 PO WER skierowanych do kadr przedsiębiorstw

Celem ewaluacji było dokonanie podsumowującej oceny przebiegu i efektów projektów realizowanych w ramach Działania 2.2 i 2.21, identyfikacja czynników mających wpływ na ich sukces lub niepowodzenie oraz wypracowanie rekomendacji dotyczących pożądanych form i kierunków podobnych interwencji realizowanych w przyszłości.

Ewaluacja ex post działań informacyjnych i promocyjnych podejmowanych w ramach RPO WSL na lata 2014-2020

Cele badania:
1) Ocena zrealizowanych działań informacyjnych i promocyjnych w ramach systemu komunikacji RPO WSL.
2) Ocena możliwości osiągnięcia celów Strategii komunikacji RPO WSL na lata 2014-2020.
3) Wskazanie rozwiązań w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych możliwych do realizacji w perspektywie 2021-2027. 
 
 

Strony

"Ewaluacja działań informacyjno-promocyjnych RPO WD 2007-2013”

Celem głównym badania było dokonanie oceny efektów działań informacyjnych i promocyjnych RPO WD w latach 2007-2013, w tym w szczególności kierunków komunikacji wyznaczonych przez IZ RPO WD oraz Dolnośląską Instytucję Pośredniczącą w zakresie informacji, promocji i szkoleń.

Zamawiający: Województwo Dolnośląskie – Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego z siedzibą przy ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław

 

 

Cele szczegółowe badania obejmowały:

  • Ocenę skuteczności w budowaniu marki RPO na tle wszystkich programów operacyjnych, ocenę stanu wiedzy na temat możliwości skorzystania ze środków RPO WD 2007-2013;
  • Ocenę skuteczności, użyteczności i efektywności działań informacyjnych i promocyjnych RPO WD 2007-2013;
  • Ocenę działalności Punktów Informacyjno-Kontaktowych RPO WD we Wrocławiu i w regionie oraz Punktu Informacyjnego DIP;
  • Wskazanie dobrych praktyk w zakresie informacji i promocji projektów finansowanych z RPO WD 2007-2013 oraz wypracowanie rekomendacji dla działań informacyjno-promocyjnych RPO WD 2014-2020 (ze wskazaniem narzędzi, metod i wskaźników).

Podejście badawcze:

W celu uzyskania odpowiedzi na postawione pytania badawcze zastosowane zostało podejście oparte na teorii i podejście partycypacyjne w ewaluacji. Wykorzystane zostały następujące metody badawcze i analityczne:

  • Analiza materiałów i danych zastanych (desk research);
  • Wspomagane komputerowo wywiady telefoniczne CATI - badanie CATI zostało przeprowadzone z mieszkańcami województwa dolnośląskiego oraz potencjalnymi beneficjentami i beneficjantami RPO WD;
  • Wywiady pogłębione z przedstawicielami IZ, DIP, Punktów Informacyjno-Kontaktowych, beneficjentów RPO WD, grup pośredniczących (partnerzy społeczno-gospodarczy, dziennikarze, firmy konsultingowe);
  • Studia przypadku - zostało przeprowadzonych 9 studiów przypadku;
  • Eye-tracking stron internetowych;
  • Benchmarking działań informacyjno-promocyjnych - prowadzony w odniesieniu do województw: podkarpackiego, mazowieckiego i łódzkiego;
  • Zogniskowany wywiad grupowy (FGI) - przeprowadzony z pracownikami Instytucji Zarządzającej RPO WD, Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej oraz ekspertami ds. komunikacji.

Termin realizacji:
26.08.2014  – 09.12.2014
Budżet:
93 111,00 PLN

Zamawiający: 
Urząd Marszałkowski
Województwo
Zakres Terytorialny: 
Dolnośląskie
Rok realizacji: 
2014
Tematyka badania: 
Działania informacyjne, promocyjne i szkoleniowe
Typ usługi: 
Ewaluacja tematyczna/on-going
Wstecz