EVALU 

Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce

https://evalu.pl/sites/default/files/baner_1.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_2.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_3.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/img_1321.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_5.jpg

Projekty

Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL

Identyfikacja kierunków wsparcia w ramach FE SL 2021-2027 na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego

Celem badania było zaprogramowanie wsparcia na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego (trzeciego sektora), a także działań na rzecz określonych grup docelowych, które zostaną powierzone do realizacji partnerom społecznym i organizacjom pozarządowym, z uwagi na ich doświadczenie i potencjał społeczny.

Badanie ewaluacyjne ex-post projektu „e-Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” finansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Przedmiotem badania było wykonanie ewaluacji ex-post Projektu „e–Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” (dalej: „Projekt”) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, Działanie 3.3. Ocenie poddany zostanie Projekt w zakresie realizacji celu, który miał osiągnąć oraz efektów Projektu. Wnioski i rekomendacje uzupełnione o analizę trendów w obszarze cyfryzacji będą wyznaczały kierunek kolejnych planowanych interwencji w tym obszarze.
 

Ewaluacja ex-post instrumentów szkoleniowo-doradczych działania 2.2 i 2.21 PO WER skierowanych do kadr przedsiębiorstw

Celem ewaluacji było dokonanie podsumowującej oceny przebiegu i efektów projektów realizowanych w ramach Działania 2.2 i 2.21, identyfikacja czynników mających wpływ na ich sukces lub niepowodzenie oraz wypracowanie rekomendacji dotyczących pożądanych form i kierunków podobnych interwencji realizowanych w przyszłości.

Ewaluacja ex post działań informacyjnych i promocyjnych podejmowanych w ramach RPO WSL na lata 2014-2020

Cele badania:
1) Ocena zrealizowanych działań informacyjnych i promocyjnych w ramach systemu komunikacji RPO WSL.
2) Ocena możliwości osiągnięcia celów Strategii komunikacji RPO WSL na lata 2014-2020.
3) Wskazanie rozwiązań w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych możliwych do realizacji w perspektywie 2021-2027. 
 
 

Strony

Ewaluacja Strategii Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 oraz działań przewidzianych w Rocznym planie działań informacyjnych i promocyjnych na rok 2016 w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Głównym celem badania była ocena trafności i użyteczności Strategii Komunikacji RPO WŁ 2014-2020 oraz skuteczności, efektywności i trwałości działań informacyjno-komunikacyjnych realizowanych przez instytucje zaangażowane w jej realizację. 
 
Zamawiający: Województwo Łódzkie
 
Na szczegółowe cele badania składały się: 
• ocena czy przyjęte w Strategii Komunikacji RPO WŁ 2014-2020 zasady prowadzenia działań informacyjno-komunikacyjnych oraz przyjęte formy kontaktu z potencjalnymi beneficjentami i beneficjentami są trafne. Ponadto celem niniejszego badania będzie zweryfikowanie czy właściwie określono sposoby komunikacji z grupami docelowymi oraz czy wszystkie aspekty działań informacyjno-komunikacyjnych istotne z punktu widzenia użyteczności tych działań zostały określone w sposób wyczerpujący; 
• ocena czy zostały osiągnięte cele określone w Rocznym planie działań informacyjnych i promocyjnych na rok 2016 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 tj.:
    • przeprowadzenie w I-IV kwartale 2016 r. kampanii informacyjnej nt. RPO WŁ 2014-2020 skierowanej do ogółu społeczeństwa oraz do potencjalnych beneficjentów;
    • koncentracja na informowaniu potencjalnych beneficjentów i mieszkańców województwa o możliwościach dofinansowania projektów w ramach RPO WŁ 2014-2020 poprzez działania m.in. Punktów Konsultacyjnych IP, strony internetowe, szkolenia, audycje telewizyjne i radiowe, artykuły prasowe, foldery, eventy;
    • wspieranie beneficjentów przy realizacji projektów w ramach RPO WŁ 2014-2020 poprzez działania m.in. Punktów Konsultacyjnych IP, strony internetowe, szkolenia, spotkania informacyjne;
    • osiągnięcie celów szczegółowych Strategii komunikacji RPO WŁ 2014-2020.
 
Metodologia badania:
• Analiza danych zastanych (desk research)
• Badanie PAPI/CAPI
• Badanie CATI z mieszkańcami województwa łódzkiego
• Badanie CATI z potencjalnymi beneficjentami - przedsiębiorcami
• Badanie CAWI z beneficjentami RPO WŁ 2014-2020 
• Pogłębione wywiady indywidualne (IDI) 
• UX (User Experience)
• FGI z poszczególnymi grupami docelowymi
• Analiza lingwistyczno-semiotyczna 
 
Budżet:
90 405,00 zł brutto
Termin realizacji:
24.08.2016-12.12.2016
 
Zamawiający: 
Województwo
Zakres Terytorialny: 
Łódzkie
Rok realizacji: 
2016
Tematyka badania: 
Działania informacyjne, promocyjne i szkoleniowe
Tworzenie i wdrażanie strategii/ programów
Typ usługi: 
Ewaluacja tematyczna/on-going
Wstecz