EVALU 

Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce

https://evalu.pl/sites/default/files/baner_1.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_2.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_3.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/img_1321.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_5.jpg

Projekty

Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL

Identyfikacja kierunków wsparcia w ramach FE SL 2021-2027 na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego

Celem badania było zaprogramowanie wsparcia na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego (trzeciego sektora), a także działań na rzecz określonych grup docelowych, które zostaną powierzone do realizacji partnerom społecznym i organizacjom pozarządowym, z uwagi na ich doświadczenie i potencjał społeczny.

Badanie ewaluacyjne ex-post projektu „e-Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” finansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Przedmiotem badania było wykonanie ewaluacji ex-post Projektu „e–Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” (dalej: „Projekt”) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, Działanie 3.3. Ocenie poddany zostanie Projekt w zakresie realizacji celu, który miał osiągnąć oraz efektów Projektu. Wnioski i rekomendacje uzupełnione o analizę trendów w obszarze cyfryzacji będą wyznaczały kierunek kolejnych planowanych interwencji w tym obszarze.
 

Ewaluacja ex-post instrumentów szkoleniowo-doradczych działania 2.2 i 2.21 PO WER skierowanych do kadr przedsiębiorstw

Celem ewaluacji było dokonanie podsumowującej oceny przebiegu i efektów projektów realizowanych w ramach Działania 2.2 i 2.21, identyfikacja czynników mających wpływ na ich sukces lub niepowodzenie oraz wypracowanie rekomendacji dotyczących pożądanych form i kierunków podobnych interwencji realizowanych w przyszłości.

Ewaluacja ex post działań informacyjnych i promocyjnych podejmowanych w ramach RPO WSL na lata 2014-2020

Cele badania:
1) Ocena zrealizowanych działań informacyjnych i promocyjnych w ramach systemu komunikacji RPO WSL.
2) Ocena możliwości osiągnięcia celów Strategii komunikacji RPO WSL na lata 2014-2020.
3) Wskazanie rozwiązań w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych możliwych do realizacji w perspektywie 2021-2027. 
 
 

Strony

Przygotowanie i przeprowadzenie badania efektywności działań promocyjnych w ramach projektu „Kreowanie wizerunku turystycznej marki Mazowsze” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013

Celem głównym badania była ocena skuteczności i efektywności działań promocyjnych prowadzonych w województwie mazowieckim w ramach projektu „Kreowanie wizerunku turystycznej marki Mazowsze”.

Zamawiający: Województwo Mazowieckie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa

Realizacji celu głównego badania służyły następujące cele szczegółowe:

  • Ocena skuteczności działań promocyjnych prowadzonych w ramach projektu „Kreowanie wizerunku turystycznej marki Mazowsze”
  • Ocena trafności działań promocyjnych prowadzonych w ramach projektu „Kreowanie wizerunku turystycznej marki Mazowsze”
  • Ocena efektywności działań promocyjnych prowadzonych w ramach projektu „Kreowanie wizerunku turystycznej marki Mazowsze”
  • Uzyskanie rekomendacji dla przyszłych działań promocyjnych prowadzonych w Województwie Mazowieckim

Ponadto Wykonawca w oparciu o doświadczenie w realizacji usług badawczych zbliżonych zakresem i logiką do niniejszego oraz opierając się na poczynionych wcześniej założeniach teoretycznych zaproponował wyznaczenie następujących dodatkowych celów szczegółowych:

  • Ocena konkurencyjności ofert sąsiednich regionów
  • Ocena spójności działań podmiotów tworzących produkty turystyczne regionu oraz spójności polityk promocyjnych na szczeblu lokalnym z polityką promocyjną regionu
  • Ocena spójności polityki promocyjnej regionu z działaniami podejmowanymi na szczeblu krajowym i europejskim

Podejście badawcze:

W ramach badania przewidziano zastosowanie następujących ilościowych i jakościowych metod badawczych i analitycznych: Analiza materiałów i danych zastanych (desk research), Wywiady kwestionariuszowe CATI, Indywidualne wywiady pogłębione (IDI), Zogniskowane wywiady grupowe (FGI), Empowerment Evaluation Blog, badanie ankietowe CAWI, Panel ekspertów, Warsztat heurystyczny.

Termin realizacji:
wrzesień – grudzień 2011 r.
Budżet:
109 470,00 PLN

Zamawiający: 
Województwo
Zakres Terytorialny: 
Mazowieckie
Rok realizacji: 
2011
Tematyka badania: 
Działania informacyjne, promocyjne i szkoleniowe
Typ usługi: 
Ewaluacja tematyczna/on-going
Wstecz