EVALU 

Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce

https://evalu.pl/sites/default/files/baner_1.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_2.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_3.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/img_1321.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_5.jpg

Projekty

Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL

Identyfikacja kierunków wsparcia w ramach FE SL 2021-2027 na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego

Celem badania było zaprogramowanie wsparcia na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego (trzeciego sektora), a także działań na rzecz określonych grup docelowych, które zostaną powierzone do realizacji partnerom społecznym i organizacjom pozarządowym, z uwagi na ich doświadczenie i potencjał społeczny.

Badanie ewaluacyjne ex-post projektu „e-Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” finansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Przedmiotem badania było wykonanie ewaluacji ex-post Projektu „e–Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” (dalej: „Projekt”) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, Działanie 3.3. Ocenie poddany zostanie Projekt w zakresie realizacji celu, który miał osiągnąć oraz efektów Projektu. Wnioski i rekomendacje uzupełnione o analizę trendów w obszarze cyfryzacji będą wyznaczały kierunek kolejnych planowanych interwencji w tym obszarze.
 

Ewaluacja ex-post instrumentów szkoleniowo-doradczych działania 2.2 i 2.21 PO WER skierowanych do kadr przedsiębiorstw

Celem ewaluacji było dokonanie podsumowującej oceny przebiegu i efektów projektów realizowanych w ramach Działania 2.2 i 2.21, identyfikacja czynników mających wpływ na ich sukces lub niepowodzenie oraz wypracowanie rekomendacji dotyczących pożądanych form i kierunków podobnych interwencji realizowanych w przyszłości.

Ewaluacja ex post działań informacyjnych i promocyjnych podejmowanych w ramach RPO WSL na lata 2014-2020

Cele badania:
1) Ocena zrealizowanych działań informacyjnych i promocyjnych w ramach systemu komunikacji RPO WSL.
2) Ocena możliwości osiągnięcia celów Strategii komunikacji RPO WSL na lata 2014-2020.
3) Wskazanie rozwiązań w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych możliwych do realizacji w perspektywie 2021-2027. 
 
 

Strony

Ocena dotychczasowych działań informacyjnych i promocyjnych prowadzonych przez IZ RPO WK-P

Badanie miało na celu analizę działań informacyjno - promocyjnych realizowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, w okresie 2007-2009 r. Celem głównym badania była ocena skuteczności i efektywności podejmowanych działań informacyjno-promocyjnych w ramach RPO WK-P.

Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń

Cel główny badania zrealizowany został poprzez:

  1. Ocenę spójności działań informacyjnych i promocyjnych RPO WK-P;
  2. Ocenę profesjonalizmu kadr;
  3. Ocenę trafności, skuteczności i efektywności działań informacyjno‑promocyjnych RPO WK-P;
  4. Ocenę potrzeb informacyjnych i szkoleniowych w zakresie konkretnych i praktycznych aspektów przygotowania i wdrażania projektów;
  5. Ocenę stopnia wdrożenia rekomendacji z badań ewaluacyjnych przeprowadzonych na zlecenie IZ RPO WK-P w latach 2008-2009;
  6. Analizę aktywności IZ RPO WK-P w podejmowaniu działań informacyjno-promocyjnych, w tym analizę możliwości i ograniczeń prowadzenia działań informacyjno – promocyjnych.

Badanie dotyczyło realizacji działań informacyjnych i promocyjnych prowadzonych dla RPO WK-P, zdefiniowanych jako trzy typy aktywności:

  1. Działania promocyjne i informacyjne za pośrednictwem mediów;
  2. Bezpośrednie działania promocyjne i informacyjne (konferencje tematyczne, punkty informacyjno-konsultacyjne, organizacja bezpłatnych szkoleń, organizacja kameralnych spotkań dyskusyjnych, imprezy masowe i plenerowe);
  3. Publikacje i materiały informacyjne.

Zastosowana technika badawcza: Analiza dokumentów i danych zastanych, Indywidualne wywiady pogłębione (IDI), badanie kwestionariuszowe CATI, badanie z zastosowaniem techniki „tajemniczy klient”, wystandaryzowane badanie CAWI, telefoniczne wywiady pogłębione (TDI), panel ekspertów, warsztat heurystyczny.

Termin realizacji:
wrzesień - grudzień 2009
Budżet:
121 878,00 PLN

Zamawiający: 
Urząd Marszałkowski
Zakres Terytorialny: 
Kujawsko-pomorskie
Rok realizacji: 
2009
Tematyka badania: 
Działania informacyjne, promocyjne i szkoleniowe
Typ usługi: 
Ewaluacja tematyczna/on-going
Wstecz