EVALU
Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce
Projekty
Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL
Ewaluacja bieżąca kryteriów i systemu wyboru projektów FEŚ na lata 2021-2027 - Fundusz: EFS i EFRR
Głównym celem badania było dokonanie oceny kryteriów i innych elementów systemu wyboru projektów przez pryzmat faktycznego zapewnienia realizacji celów polityki i celów szczegółowych FEŚ 2021-2027 wraz ze wskazaniem koniecznych modyfikacji systemu.
Ocena ex post systemu Sektorowych Rad ds. Kompetencji (POWER)
Celem badania była pogłębiona analiza efektów działania SRK PO WER, które miały być kluczowym elementem wspierającym rozwój kompetencji zawodowych i adaptację podaży pracy do potrzeb rynku, w warunkach szybko zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej i społecznej kraju.
Badanie ewaluacyjne ex-post programu „Badania stosowane” w ramach III edycji Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego EOG
Badanie prowadzone było w celu oceny przebiegu realizacji Programu i wpływu wybranych czynników zewnętrznych i wewnętrznych na stopień osiągnięcia zakładanych efektów Programu. Ewaluacja miała za zadanie dostarczyć informacji także o samym systemie i mechanizmie wdrażania i zarządzania Programem i możliwościach lub obszarach potencjalnych usprawnień.
Ewaluacja tematyczna: uwarunkowania realizacji celów Programu NPRCz 2.0. na poziomie Beneficjentów
Ewaluacja ex post Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020
Głównym celem realizacji badania było podsumowanie stanu realizacji Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 – 2020 oraz ocena stopnia realizacji celów i rezultatów PO PT.
Ewaluacja bieżąca kryteriów i systemu wyboru projektów FE SL 2021-2027
Celem badania było przeprowadzenie bieżącej ewaluacji kryteriów i systemu wyboru projektów w ramach Programu FE SL 2021-2027 (FE SL 2021-2027).
Ewaluacja podsumowująca postęp rzeczowy i rezultaty RPO WP 2014-2020, ich wpływ na rozwój społeczno-gospodarczy województwa oraz na osiąganie celów Strategii Europa 2020
Głównym celem badania była ocena postępu rzeczowego i rezultatów RPO WP 2014- 2020.
Ewaluacja dotycząca wsparcia obywateli państw trzecich w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 i FE SL 2021-2027
Badanie realizowane było w kontekście oceny działań podejmowanych w ramach RPO WSL w latach 2022-2023 na rzecz uchodźców z Ukrainy oraz w kontekście planowanych działań programu FE SL 2021-2027 w Celu szczegółowym ESO4.9. Wspieranie integracji społeczno-gospodarczej obywateli państw trzecich, w tym migrantów (EFS+).
Ocena wpływu wsparcia EFS i EFRR na trwałość i wysokiej jakości zatrudnienie
Celem głównym badania była ocena wpływu wsparcia RPOWP 2014-2020 na trwałość miejsc pracy i rozwój przedsiębiorczości w województwie podlaskim.
Strony
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- następna ›
- ostatnia »
„Podsumowanie efektów wdrażania projektów w ramach Priorytetu XIII Infrastruktura szkolnictwa wyższego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (PO IiŚ)”
- Ocena stanu wykorzystania infrastruktury powstałej w wyniku wsparcia
- Ocena wpływu wsparcia realizowanego w ramach Priorytetu XIII na osiągnięcie celów sformułowanych dla sektora szkolnictwa wyższego w POIS oraz NSRO, w tym na wartości właściwych dla interwencji wskaźników kontekstowych
- Ocena komplementarności i synergii projektów realizowanych przez beneficjentów Priorytetu XIII POIS z innym projektami (w szczególności finansowanymi ze środków UE) w kontekście celów POIS i NSRO dla sektora szkolnictwa wyższego
- Ocena wpływu interwencji na cele określone w dokumentach strategicznych w zakresie szkolnictwa wyższego (w tym: Deklaracji Bolońskiej, Strategii Lizbońskiej, Strategii Europa 2020 oraz Strategii UE dla regionu Morza Bałtyckiego)
- Ocena stanu szkolnictwa wyższego w Polsce oraz wpływu analizowanej interwencji na ten stan (w tym identyfikacja rezultatów niezamierzonych), ocena użyteczności efektów projektów w kontekście aktualnych wyzwań stojących przed szkolnictwem wyższym w Polsce
- analiza materiałów i danych zastanych,
- indywidualne wywiady pogłębione z przedstawicielami beneficjentów,
- studia przypadku (case study) wybranych projektów,
- zogniskowany wywiad grupowy (FGI),
- badanie CAWI z przedstawicielami uczelni publicznych,
- panel ekspertów.