EVALU 

Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce

https://evalu.pl/sites/default/files/baner_1.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_2.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_3.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/img_1321.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_5.jpg

Projekty

Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL

Identyfikacja kierunków wsparcia w ramach FE SL 2021-2027 na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego

Celem badania było zaprogramowanie wsparcia na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego (trzeciego sektora), a także działań na rzecz określonych grup docelowych, które zostaną powierzone do realizacji partnerom społecznym i organizacjom pozarządowym, z uwagi na ich doświadczenie i potencjał społeczny.

Badanie ewaluacyjne ex-post projektu „e-Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” finansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Przedmiotem badania było wykonanie ewaluacji ex-post Projektu „e–Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” (dalej: „Projekt”) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, Działanie 3.3. Ocenie poddany zostanie Projekt w zakresie realizacji celu, który miał osiągnąć oraz efektów Projektu. Wnioski i rekomendacje uzupełnione o analizę trendów w obszarze cyfryzacji będą wyznaczały kierunek kolejnych planowanych interwencji w tym obszarze.
 

Ewaluacja ex-post instrumentów szkoleniowo-doradczych działania 2.2 i 2.21 PO WER skierowanych do kadr przedsiębiorstw

Celem ewaluacji było dokonanie podsumowującej oceny przebiegu i efektów projektów realizowanych w ramach Działania 2.2 i 2.21, identyfikacja czynników mających wpływ na ich sukces lub niepowodzenie oraz wypracowanie rekomendacji dotyczących pożądanych form i kierunków podobnych interwencji realizowanych w przyszłości.

Ewaluacja ex post działań informacyjnych i promocyjnych podejmowanych w ramach RPO WSL na lata 2014-2020

Cele badania:
1) Ocena zrealizowanych działań informacyjnych i promocyjnych w ramach systemu komunikacji RPO WSL.
2) Ocena możliwości osiągnięcia celów Strategii komunikacji RPO WSL na lata 2014-2020.
3) Wskazanie rozwiązań w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych możliwych do realizacji w perspektywie 2021-2027. 
 
 

Strony

Badania społeczne dotyczące ewaluacji ex ante i ex post projektów edukacyjnych dofinansowanych przez NBP - ETAP II

Zamawiający: Narodowy Bank Polski, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa

Drugim etapem ewaluacji projektów edukacyjnych dofinansowanych przez NBP było badanie Centrum Pieniądza (CP) NBP im. Sławomira S. Skrzypka. Badanie miało na celu ustalenie profilu społeczno-demograficznego zwiedzających, rozpoznanie struktury wizyty (np. trasa w CP NBP, czas spędzany w poszczególnych miejscach, zainteresowanie poszczególnymi modułami, eksponatami, multimediami) i celu wizyty z uwzględnieniem specyfiki okresu wakacyjnego, a także ocenę satysfakcji zwiedzających z wizyty w CP NBP.

 

Badanie było prowadzone w wybranych tygodniach i dniach w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia 2016.
Metodologia badania obejmowała:
  • Badanie Hall test CLT osób zwiedzających Centrum indywidualnie. Zostały nim objęte 202 osoby odwiedzjące Centrum w różnych dniach tygodnia. Badanie było prowadzone z respondentami wybieranymi losowo spośród osób opuszczających Centrum po zakończeniu jego zwiedzania.
  • Badanie audytoryjne grup zorganizowanych (szkolnych). Zostało nim objętych 121 dzieci. Zależnie od wieku dziecka była stosowana jedna z dwóch ankiet: dla dzieci młodszych (z klas 1-3) lub dla dzieci starszych (z klas 4-6). 
Zamawiający: 
Narodowy Bank Polski
Zakres Terytorialny: 
Ogólnopolski
Rok realizacji: 
2016
Tematyka badania: 
Badanie opinii społecznej/ badanie marketingowe
Typ usługi: 
Badania społeczne
Wstecz