EVALU 

Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce

https://evalu.pl/sites/default/files/baner_1.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_2.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_3.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/img_1321.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_5.jpg

Projekty

Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL

Badanie stypendystów wojewódzkich programów stypendialnych pod kątem wyboru ścieżki dalszej nauki oraz zawodu w okresie 2016-2023

Celem badania było poznanie wyborów edukacyjnych i zawodowych stypendystów czterech programów stypendialnych z regionu kujawsko-pomorskiego, funkcjonujących w latach 2016-2023, realizowanych w ramach RPO WK-P 2014-2020, tj. 
• Humaniści na start!;
• Prymus Pomorza i Kujaw;
• Prymusi Zawodu Kujaw i Pomorza;
• Prymusi Zawodu Kujaw i Pomorza II.

Badanie ewaluacyjne ex-post programu „Badania stosowane” w ramach III edycji Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego EOG

Badanie prowadzone było w celu oceny przebiegu realizacji Programu i wpływu wybranych czynników zewnętrznych i wewnętrznych na stopień osiągnięcia zakładanych efektów Programu. Ewaluacja miała za zadanie dostarczyć informacji także o samym systemie i mechanizmie wdrażania i zarządzania Programem i możliwościach lub obszarach potencjalnych usprawnień.

Ewaluacja tematyczna: uwarunkowania realizacji celów Programu NPRCz 2.0. na poziomie Beneficjentów

Badanie miało na celu:
• aktualizację trafności założeń interwencji, w tym zagadnień związanych z dostępnością bibliotek w dni wolne oraz zróżnicowaniem specyfiki placówek bibliotecznych i cech społeczno-demograficznych użytkowników końcowych;
• identyfikację czynników warunkujących występowanie oczekiwanych efektów interwencji na poziomie bibliotek objętych wsparciem Programu; 
• ocenę wybranych elementów systemu wdrażania Programu.

Ewaluacja dotycząca wsparcia obywateli państw trzecich w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 i FE SL 2021-2027

Badanie realizowane było w kontekście oceny działań podejmowanych w ramach RPO WSL w latach 2022-2023 na rzecz uchodźców z Ukrainy oraz w kontekście planowanych działań programu FE SL 2021-2027 w Celu szczegółowym ESO4.9. Wspieranie integracji społeczno-gospodarczej obywateli państw trzecich, w tym migrantów (EFS+).

Strony

Obsługa badawcza procesu przygotowania i oceny działań komunikacyjnych Funduszy Europejskich 2018

Zamawiający: Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju, Wspólna 2/4 , 00-926 Warszawa 
 
Celem realizacji Zadania będącego przedmiotem zamówienia jest bieżące dostarczanie Zamawiającemu informacji nt. skuteczności i poziomu dotarcia działań do głównych grup odbiorców. Dane i informacje przekazywane w wyniki realizacji Zadania będą jednym z elementów oceny działań zrealizowanych i planowania działań kolejnych.
 
Zadanie będzie polegało na wykonywaniu trzech typów badań w okresie realizacji umowy:
1. badania jakościowe (m.in. FGI, IDI) wczesnych form reklamowych na potrzeby kampanii marki Fundusze Europejskie pod względem m.in. zauważalności, rozumienia komunikowanej treści, wpływu na wizerunek marki, a także sposobów minimalizacji ewentualnego negatywnego wpływu, oraz innych elementów, ustalanych z Zamawiającym na potrzeby badania poszczególnych reklam;
2. badania ilościowe (CAPI) uczestników Dni Otwartych Funduszy Europejskich, realizowanych w różnych lokalizacjach w Polsce pod względem atrakcyjności wydarzenia, poziomu dotarcia i zrozumienia komunikatu, oczekiwań związanych z udziałem w wydarzeniu, motywacji do udziału w wydarzeniu i źródeł informacji o nim;
3. kodowanie ankiet pochodzących ze szkoleń lub spotkań prowadzonych przez Zamawiającego, dostarczenie Zamawiającemu bazy z wprowadzonymi wynikami w formie elektronicznej oraz opracowanie podsumowania wyników w formie tabelarycznej, graficznej i opisowej.
 
Termin realizacji:
kwiecień 2018 - kwiecień 2019
Budżet:
314 368,56 zł brutto
Zamawiający: 
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
Zakres Terytorialny: 
Ogólnopolski
Rok realizacji: 
2019
Tematyka badania: 
Badanie opinii społecznej/ badanie marketingowe
Działania informacyjne, promocyjne i szkoleniowe
Typ usługi: 
Badania rynku
Badania społeczne
Ewaluacja tematyczna/on-going
Wstecz