EVALU 

Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce

https://evalu.pl/sites/default/files/baner_1.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_2.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_3.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/img_1321.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_5.jpg

Projekty

Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL

Badanie stypendystów wojewódzkich programów stypendialnych pod kątem wyboru ścieżki dalszej nauki oraz zawodu w okresie 2016-2023

Celem badania było poznanie wyborów edukacyjnych i zawodowych stypendystów czterech programów stypendialnych z regionu kujawsko-pomorskiego, funkcjonujących w latach 2016-2023, realizowanych w ramach RPO WK-P 2014-2020, tj. 
• Humaniści na start!;
• Prymus Pomorza i Kujaw;
• Prymusi Zawodu Kujaw i Pomorza;
• Prymusi Zawodu Kujaw i Pomorza II.

Badanie ewaluacyjne ex-post programu „Badania stosowane” w ramach III edycji Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego EOG

Badanie prowadzone było w celu oceny przebiegu realizacji Programu i wpływu wybranych czynników zewnętrznych i wewnętrznych na stopień osiągnięcia zakładanych efektów Programu. Ewaluacja miała za zadanie dostarczyć informacji także o samym systemie i mechanizmie wdrażania i zarządzania Programem i możliwościach lub obszarach potencjalnych usprawnień.

Ewaluacja tematyczna: uwarunkowania realizacji celów Programu NPRCz 2.0. na poziomie Beneficjentów

Badanie miało na celu:
• aktualizację trafności założeń interwencji, w tym zagadnień związanych z dostępnością bibliotek w dni wolne oraz zróżnicowaniem specyfiki placówek bibliotecznych i cech społeczno-demograficznych użytkowników końcowych;
• identyfikację czynników warunkujących występowanie oczekiwanych efektów interwencji na poziomie bibliotek objętych wsparciem Programu; 
• ocenę wybranych elementów systemu wdrażania Programu.

Ewaluacja dotycząca wsparcia obywateli państw trzecich w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 i FE SL 2021-2027

Badanie realizowane było w kontekście oceny działań podejmowanych w ramach RPO WSL w latach 2022-2023 na rzecz uchodźców z Ukrainy oraz w kontekście planowanych działań programu FE SL 2021-2027 w Celu szczegółowym ESO4.9. Wspieranie integracji społeczno-gospodarczej obywateli państw trzecich, w tym migrantów (EFS+).

Strony

„Audyt zewnętrzny w Bankowym Funduszu Gwarancyjnym”

Na podstawie podpisanej umowy z Biurem Audytorskim „SADREN” Sp. z o.o. w dniach 25 czerwca 2007 r. - 17 lipca 2007 r. AGROTEC Polska Sp. z o.o. brał udział w realizacji audytu zewnętrznego BFG.

Badanie realizowane w konsorcjum z Biurem Audytorskim SADREN Sp. z o.o.

 

 

Badanie polegało na przeprowadzeniu:

1) pełnego audytu działu finansów, obejmującego w szczególności zbadanie zgodności stosowanych procedur z wymogami ustawy o rachunkowości oraz z innymi przepisami prawa,

2) pełnego audytu działu organizacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień:

  • Administrowania budynkiem
  • Ewidencji środków trwałych
  • Informatyki (oprogramowania i sprzętu)
  • Prowadzenia spraw pracowniczych

AGROTEC Polska Sp. z o.o. odpowiedzialny był za przeprowadzenie pełnego audytu działu organizacyjnego BFG, a w szczególności za audyt Departamentu Administracyjnego BFG w zakresie realizowanych zadań (określonych w regulaminie organizacyjnym wprowadzonym Uchwałą nr 45/8/C/2002), tj. w szczególności:

  • obsługa prac Zarządu
  • organizacja szkoleń pracowniczych
  • organizacja i funkcjonowanie informatyki  
  • obsługa delegacji
  • ochrona informacji niejawnych
  • realizacja działalności informacyjno-promocyjnej
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • realizowanie zakupów przedmiotów wyposażenia BFG
  • administracja budynkiem zajmowanym przez BFG
  • obsługa kancelaryjna i archiwalna
  • obsługa i realizacja spraw pracowniczych
Zamawiający: 
Inne
Rok realizacji: 
2007
Tematyka badania: 
Budowa i rozwój potencjału instytucjonalnego
Typ usługi: 
Audyt
Wstecz