EVALU
Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce
Projekty
Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL
Ewaluacja bieżąca kryteriów i systemu wyboru projektów FEŚ na lata 2021-2027 - Fundusz: EFS i EFRR
Głównym celem badania było dokonanie oceny kryteriów i innych elementów systemu wyboru projektów przez pryzmat faktycznego zapewnienia realizacji celów polityki i celów szczegółowych FEŚ 2021-2027 wraz ze wskazaniem koniecznych modyfikacji systemu.
Ocena ex post systemu Sektorowych Rad ds. Kompetencji (POWER)
Celem badania była pogłębiona analiza efektów działania SRK PO WER, które miały być kluczowym elementem wspierającym rozwój kompetencji zawodowych i adaptację podaży pracy do potrzeb rynku, w warunkach szybko zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej i społecznej kraju.
Badanie ewaluacyjne ex-post programu „Badania stosowane” w ramach III edycji Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego EOG
Badanie prowadzone było w celu oceny przebiegu realizacji Programu i wpływu wybranych czynników zewnętrznych i wewnętrznych na stopień osiągnięcia zakładanych efektów Programu. Ewaluacja miała za zadanie dostarczyć informacji także o samym systemie i mechanizmie wdrażania i zarządzania Programem i możliwościach lub obszarach potencjalnych usprawnień.
Ewaluacja tematyczna: uwarunkowania realizacji celów Programu NPRCz 2.0. na poziomie Beneficjentów
Ewaluacja ex post Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020
Głównym celem realizacji badania było podsumowanie stanu realizacji Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 – 2020 oraz ocena stopnia realizacji celów i rezultatów PO PT.
Ewaluacja bieżąca kryteriów i systemu wyboru projektów FE SL 2021-2027
Celem badania było przeprowadzenie bieżącej ewaluacji kryteriów i systemu wyboru projektów w ramach Programu FE SL 2021-2027 (FE SL 2021-2027).
Ewaluacja podsumowująca postęp rzeczowy i rezultaty RPO WP 2014-2020, ich wpływ na rozwój społeczno-gospodarczy województwa oraz na osiąganie celów Strategii Europa 2020
Głównym celem badania była ocena postępu rzeczowego i rezultatów RPO WP 2014- 2020.
Ewaluacja dotycząca wsparcia obywateli państw trzecich w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 i FE SL 2021-2027
Badanie realizowane było w kontekście oceny działań podejmowanych w ramach RPO WSL w latach 2022-2023 na rzecz uchodźców z Ukrainy oraz w kontekście planowanych działań programu FE SL 2021-2027 w Celu szczegółowym ESO4.9. Wspieranie integracji społeczno-gospodarczej obywateli państw trzecich, w tym migrantów (EFS+).
Ocena wpływu wsparcia EFS i EFRR na trwałość i wysokiej jakości zatrudnienie
Celem głównym badania była ocena wpływu wsparcia RPOWP 2014-2020 na trwałość miejsc pracy i rozwój przedsiębiorczości w województwie podlaskim.
Strony
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- następna ›
- ostatnia »
Badanie ewaluacyjne pt.: „Badanie efektywności kampanii informacyjno-promocyjnej idei przedsiębiorczości akademickiej w województwie łódzkim oraz ocena realizacji wskaźników rezultatów projektu”

Celem Projektu było propagowanie idei przedsiębiorczości akademickiej w województwie łódzkim podczas trwania projektu. Dzięki działaniom informacyjno-promocyjnym idea przedsiębiorczości akademickiej miała zostać rozpropagowana i upowszechniona.
Zamawiający: Consulting Plus sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Projekt realizowany przez firmę Consulting Plus Sp. z o.o. zakładał przeprowadzenie kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej, skierowanej przede wszystkim do studentów/tek, doktorantów/tek, absolwentów/tek (którzy/e ukończyli studia w okresie do 12 miesięcy), pracowników naukowych uczelni i jednostek naukowych, pracowników naukowo-dydaktycznych uczelni, ale też do uczelni i jednostek naukowych. Realizator projektu obok form skierowanych bezpośrednio do członków grupy docelowej, zaplanował również formy promocji, które miały na celu zwrócenie uwagi większej części społeczeństwa na kwestie związane z przedsiębiorczością.
Celem projektu było także podniesienie poziomu wiedzy na temat działalności firm spin off i spin out oraz możliwości komercjalizacji wiedzy i umiejętności pracowników naukowych oraz eliminowanie stereotypowych koncepcji kobiet i mężczyzn na płaszczyźnie nauki i biznesu poprzez równościowe działania i zarządzanie projektem.
Charakterystyka badania ewaluacyjnego:
Głównym celem badania było określenie, w jakim stopniu działania informacyjno-promocyjne realizowane w ramach projektu przyczyniły się do podniesienia gotowości adresatów kampanii do założenia własnej firmy, co jest kluczowym wskaźnikiem przedsiębiorczości oraz wzrostu wiedzy i świadomości na temat tworzenia firm.
Z tak określonego celu głównego oraz zarysowanej diagnozy sytuacji wynikały następujące cele szczegółowe ewaluacji:
- Określenie głównych problemów i potrzeb informacyjnych grup docelowych w zakresie zakładania własnych firm
- Ocena dostosowania przekazu do potrzeb adresatów projektu (tematyka i dobór kanałów informacji)
- Ocena ilościowa i jakościowa efektywności kampanii prowadzonej w woj. łódzkim (m.in. ocena osiągnięcia wskaźników)
Termin realizacji:
wrzesień 2010 r. – luty 2011 r.