EVALU 

Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce

https://evalu.pl/sites/default/files/baner_1.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_2.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_3.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/img_1321.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_5.jpg

Projekty

Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL

Badanie stypendystów wojewódzkich programów stypendialnych pod kątem wyboru ścieżki dalszej nauki oraz zawodu w okresie 2016-2023

Celem badania było poznanie wyborów edukacyjnych i zawodowych stypendystów czterech programów stypendialnych z regionu kujawsko-pomorskiego, funkcjonujących w latach 2016-2023, realizowanych w ramach RPO WK-P 2014-2020, tj. 
• Humaniści na start!;
• Prymus Pomorza i Kujaw;
• Prymusi Zawodu Kujaw i Pomorza;
• Prymusi Zawodu Kujaw i Pomorza II.

Badanie ewaluacyjne ex-post programu „Badania stosowane” w ramach III edycji Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego EOG

Badanie prowadzone było w celu oceny przebiegu realizacji Programu i wpływu wybranych czynników zewnętrznych i wewnętrznych na stopień osiągnięcia zakładanych efektów Programu. Ewaluacja miała za zadanie dostarczyć informacji także o samym systemie i mechanizmie wdrażania i zarządzania Programem i możliwościach lub obszarach potencjalnych usprawnień.

Ewaluacja tematyczna: uwarunkowania realizacji celów Programu NPRCz 2.0. na poziomie Beneficjentów

Badanie miało na celu:
• aktualizację trafności założeń interwencji, w tym zagadnień związanych z dostępnością bibliotek w dni wolne oraz zróżnicowaniem specyfiki placówek bibliotecznych i cech społeczno-demograficznych użytkowników końcowych;
• identyfikację czynników warunkujących występowanie oczekiwanych efektów interwencji na poziomie bibliotek objętych wsparciem Programu; 
• ocenę wybranych elementów systemu wdrażania Programu.

Ewaluacja dotycząca wsparcia obywateli państw trzecich w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 i FE SL 2021-2027

Badanie realizowane było w kontekście oceny działań podejmowanych w ramach RPO WSL w latach 2022-2023 na rzecz uchodźców z Ukrainy oraz w kontekście planowanych działań programu FE SL 2021-2027 w Celu szczegółowym ESO4.9. Wspieranie integracji społeczno-gospodarczej obywateli państw trzecich, w tym migrantów (EFS+).

Strony

Badanie ewaluacyjne pt.: „Badanie efektywności kampanii informacyjno-promocyjnej idei przedsiębiorczości akademickiej w województwie łódzkim oraz ocena realizacji wskaźników rezultatów projektu”

Celem Projektu było propagowanie idei przedsiębiorczości akademickiej w województwie łódzkim podczas trwania projektu. Dzięki działaniom informacyjno-promocyjnym idea przedsiębiorczości akademickiej miała zostać rozpropagowana i upowszechniona.

Zamawiający: Consulting Plus sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie

Projekt realizowany przez firmę Consulting Plus Sp. z o.o. zakładał przeprowadzenie kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej, skierowanej przede wszystkim do studentów/tek, doktorantów/tek, absolwentów/tek (którzy/e ukończyli studia w okresie do 12 miesięcy), pracowników naukowych uczelni i jednostek naukowych, pracowników naukowo-dydaktycznych uczelni, ale też do uczelni i jednostek naukowych. Realizator projektu obok form skierowanych bezpośrednio do członków grupy docelowej, zaplanował również formy promocji, które miały na celu zwrócenie uwagi większej części społeczeństwa na kwestie związane z przedsiębiorczością.

Celem projektu było także podniesienie poziomu wiedzy na temat działalności firm spin off i spin out oraz możliwości komercjalizacji wiedzy i umiejętności pracowników naukowych oraz eliminowanie stereotypowych koncepcji kobiet i mężczyzn na płaszczyźnie nauki i biznesu poprzez równościowe działania i zarządzanie projektem.

Charakterystyka badania ewaluacyjnego:

Głównym celem badania było określenie, w jakim stopniu działania informacyjno-promocyjne realizowane w ramach projektu przyczyniły się do podniesienia gotowości adresatów kampanii do założenia własnej firmy, co jest kluczowym wskaźnikiem przedsiębiorczości oraz wzrostu wiedzy i świadomości na temat tworzenia firm.

Z tak określonego celu głównego oraz zarysowanej diagnozy sytuacji wynikały następujące cele szczegółowe ewaluacji:

  1. Określenie głównych problemów i potrzeb informacyjnych grup docelowych w zakresie zakładania własnych firm
  2. Ocena dostosowania przekazu do potrzeb adresatów projektu (tematyka i dobór kanałów informacji)
  3. Ocena ilościowa i jakościowa efektywności kampanii prowadzonej w woj. łódzkim (m.in. ocena osiągnięcia wskaźników)

Termin realizacji:
wrzesień 2010 r. – luty 2011 r.

Zamawiający: 
Consulting Plus sp. z o.o.
Zakres Terytorialny: 
Łódzkie
Rok realizacji: 
2011
Tematyka badania: 
Działania informacyjne, promocyjne i szkoleniowe
Typ usługi: 
Ewaluacja projektu
Wstecz