EVALU participates in the CO-SECUR project to work on a European security protocol for public spaces
EVALU takes part in the project financed with 2 million euros by the Horizon Europe programme of the European Commission.
Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce
Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL
EVALU takes part in the project financed with 2 million euros by the Horizon Europe programme of the European Commission.
EVALU uczestniczy w realizacji projektu o wartości 2 milionów Euro finansowanego z programu Komisji Europejskiej Horyzont Europa.
Głównym celem badania jest ocena przyczyn niższego niż zakładano zainteresowania konkursami w Programie NEON realizowanym w formule wspólnego przedsięwzięcia oraz wypracowanie usprawnień, które mają zapewnić skuteczną realizację założeń i celów Programu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego on-going Programu Strategicznego INFOSTRATEG „Zaawansowane technologie informacyjne, telekomunikacyjne i mechatroniczne”. Ocenie poddany zostanie dotychczasowy przebieg realizacji Programu i wpływ wybranych czynników zewnętrznych oraz wewnętrznych na możliwość realizacji celów Programu.
Głównym celem badania jest ocena skuteczności działań oraz jakości i trwałości efektów III Osi priorytetowej PO WER – Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju.
Celem badania było zaprogramowanie wsparcia na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego (trzeciego sektora), a także działań na rzecz określonych grup docelowych, które zostaną powierzone do realizacji partnerom społecznym i organizacjom pozarządowym, z uwagi na ich doświadczenie i potencjał społeczny.
Celem ewaluacji było dokonanie podsumowującej oceny przebiegu i efektów projektów realizowanych w ramach Działania 2.2 i 2.21, identyfikacja czynników mających wpływ na ich sukces lub niepowodzenie oraz wypracowanie rekomendacji dotyczących pożądanych form i kierunków podobnych interwencji realizowanych w przyszłości.
Celem Projektu było propagowanie idei przedsiębiorczości akademickiej w województwie łódzkim podczas trwania projektu. Dzięki działaniom informacyjno-promocyjnym idea przedsiębiorczości akademickiej miała zostać rozpropagowana i upowszechniona.
Zamawiający: Consulting Plus sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Projekt realizowany przez firmę Consulting Plus Sp. z o.o. zakładał przeprowadzenie kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej, skierowanej przede wszystkim do studentów/tek, doktorantów/tek, absolwentów/tek (którzy/e ukończyli studia w okresie do 12 miesięcy), pracowników naukowych uczelni i jednostek naukowych, pracowników naukowo-dydaktycznych uczelni, ale też do uczelni i jednostek naukowych. Realizator projektu obok form skierowanych bezpośrednio do członków grupy docelowej, zaplanował również formy promocji, które miały na celu zwrócenie uwagi większej części społeczeństwa na kwestie związane z przedsiębiorczością.
Celem projektu było także podniesienie poziomu wiedzy na temat działalności firm spin off i spin out oraz możliwości komercjalizacji wiedzy i umiejętności pracowników naukowych oraz eliminowanie stereotypowych koncepcji kobiet i mężczyzn na płaszczyźnie nauki i biznesu poprzez równościowe działania i zarządzanie projektem.
Charakterystyka badania ewaluacyjnego:
Głównym celem badania było określenie, w jakim stopniu działania informacyjno-promocyjne realizowane w ramach projektu przyczyniły się do podniesienia gotowości adresatów kampanii do założenia własnej firmy, co jest kluczowym wskaźnikiem przedsiębiorczości oraz wzrostu wiedzy i świadomości na temat tworzenia firm.
Z tak określonego celu głównego oraz zarysowanej diagnozy sytuacji wynikały następujące cele szczegółowe ewaluacji:
Termin realizacji:
wrzesień 2010 r. – luty 2011 r.