EVALU 

Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce

https://evalu.pl/sites/default/files/baner_1.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_2.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_3.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/img_1321.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_5.jpg

Projekty

Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL

Badanie stypendystów wojewódzkich programów stypendialnych pod kątem wyboru ścieżki dalszej nauki oraz zawodu w okresie 2016-2023

Celem badania było poznanie wyborów edukacyjnych i zawodowych stypendystów czterech programów stypendialnych z regionu kujawsko-pomorskiego, funkcjonujących w latach 2016-2023, realizowanych w ramach RPO WK-P 2014-2020, tj. 
• Humaniści na start!;
• Prymus Pomorza i Kujaw;
• Prymusi Zawodu Kujaw i Pomorza;
• Prymusi Zawodu Kujaw i Pomorza II.

Badanie ewaluacyjne ex-post programu „Badania stosowane” w ramach III edycji Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego EOG

Badanie prowadzone było w celu oceny przebiegu realizacji Programu i wpływu wybranych czynników zewnętrznych i wewnętrznych na stopień osiągnięcia zakładanych efektów Programu. Ewaluacja miała za zadanie dostarczyć informacji także o samym systemie i mechanizmie wdrażania i zarządzania Programem i możliwościach lub obszarach potencjalnych usprawnień.

Ewaluacja tematyczna: uwarunkowania realizacji celów Programu NPRCz 2.0. na poziomie Beneficjentów

Badanie miało na celu:
• aktualizację trafności założeń interwencji, w tym zagadnień związanych z dostępnością bibliotek w dni wolne oraz zróżnicowaniem specyfiki placówek bibliotecznych i cech społeczno-demograficznych użytkowników końcowych;
• identyfikację czynników warunkujących występowanie oczekiwanych efektów interwencji na poziomie bibliotek objętych wsparciem Programu; 
• ocenę wybranych elementów systemu wdrażania Programu.

Ewaluacja dotycząca wsparcia obywateli państw trzecich w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 i FE SL 2021-2027

Badanie realizowane było w kontekście oceny działań podejmowanych w ramach RPO WSL w latach 2022-2023 na rzecz uchodźców z Ukrainy oraz w kontekście planowanych działań programu FE SL 2021-2027 w Celu szczegółowym ESO4.9. Wspieranie integracji społeczno-gospodarczej obywateli państw trzecich, w tym migrantów (EFS+).

Strony

Ewaluacja ex-post – Wpływ polityki spójności 2007-2013 na edukację i kształcenie

Głównym celem badania była ocena wpływu interwencji realizowanych w ramach polityki spójności 2007-2013 na edukację i kształcenie, a w szczególności na poprawę jakości kapitału ludzkiego i zwiększenia spójności społecznej. 
 
Zamawiający: Ministerstwo Rozwoju, Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa
Badanie realizowane w partnerstwie z WYG PSDB sp. z o.o.
 
Cel główny zrealizowany został poprzez osiągnięcie następujących celów szczegółowych: 
 
Cel 1 - ocena stopnia realizacji celów NSRO oraz efektów wsparcia systemu edukacji i kształcenia, 
Cel 2 - ocena komplementarności udzielonej interwencji pod względem zakresu wsparcia, stopnia oddziaływania i trwałości efektów, 
Cel 3 – rekomendowane kierunki wsparcia i zakres przyszłych interwencji dla obszaru edukacji i kształcenie.
 
Metody i techniki badawcze:
• desk research
• Przegląd systematyczny
• Zastosowanie metod kontrfaktycznych do oszacowania efektu netto 
• Modelowanie
• CAWI/CATI
• Monograficzne studium przypadku 
• Indywidualne wywiady pogłębione (IDI) 
• Panel ekspertów 
 
Budżet:
199 875,00 zł brutto
Termin realizacji:
wrzesień 2016 – luty 2017
Zamawiający: 
Ministerstwo Rozwoju
Zakres Terytorialny: 
Ogólnopolski
Rok realizacji: 
2017
Tematyka badania: 
Edukacja
Ekonomia społeczna
Polityki publiczne
Rozwój zasobów ludzkich
Szkolnictwo wyższe
Typ usługi: 
Ewaluacja ex-post
Wstecz