EVALU 

Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce

https://evalu.pl/sites/default/files/baner_1.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_2.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_3.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/img_1321.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_5.jpg

Projekty

Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL

Badanie stypendystów wojewódzkich programów stypendialnych pod kątem wyboru ścieżki dalszej nauki oraz zawodu w okresie 2016-2023

Celem badania było poznanie wyborów edukacyjnych i zawodowych stypendystów czterech programów stypendialnych z regionu kujawsko-pomorskiego, funkcjonujących w latach 2016-2023, realizowanych w ramach RPO WK-P 2014-2020, tj. 
• Humaniści na start!;
• Prymus Pomorza i Kujaw;
• Prymusi Zawodu Kujaw i Pomorza;
• Prymusi Zawodu Kujaw i Pomorza II.

Badanie ewaluacyjne ex-post programu „Badania stosowane” w ramach III edycji Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego EOG

Badanie prowadzone było w celu oceny przebiegu realizacji Programu i wpływu wybranych czynników zewnętrznych i wewnętrznych na stopień osiągnięcia zakładanych efektów Programu. Ewaluacja miała za zadanie dostarczyć informacji także o samym systemie i mechanizmie wdrażania i zarządzania Programem i możliwościach lub obszarach potencjalnych usprawnień.

Ewaluacja tematyczna: uwarunkowania realizacji celów Programu NPRCz 2.0. na poziomie Beneficjentów

Badanie miało na celu:
• aktualizację trafności założeń interwencji, w tym zagadnień związanych z dostępnością bibliotek w dni wolne oraz zróżnicowaniem specyfiki placówek bibliotecznych i cech społeczno-demograficznych użytkowników końcowych;
• identyfikację czynników warunkujących występowanie oczekiwanych efektów interwencji na poziomie bibliotek objętych wsparciem Programu; 
• ocenę wybranych elementów systemu wdrażania Programu.

Ewaluacja dotycząca wsparcia obywateli państw trzecich w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 i FE SL 2021-2027

Badanie realizowane było w kontekście oceny działań podejmowanych w ramach RPO WSL w latach 2022-2023 na rzecz uchodźców z Ukrainy oraz w kontekście planowanych działań programu FE SL 2021-2027 w Celu szczegółowym ESO4.9. Wspieranie integracji społeczno-gospodarczej obywateli państw trzecich, w tym migrantów (EFS+).

Strony

Ewaluacja wsparcia programu Erasmus+ oraz Europejskiego Korpusu Solidarności

Głównym celem badania była ewaluacja końcowa programu Erasmus+ 2014-2020, a także ewaluacja śródokresowa programu Erasmus+ 2021-2027.

Osiągnięciu głównego celu badania służyła realizacja trzech celów szczegółowych:
1) Ocena celów i rezultatów osiągniętych w ramach programu Erasmus+ (zarówno w perspektywie 2014-2020 jak i 2021-2027);
2) Identyfikacja ewentualnych barier i luk utrudniających osiągnięcie rezultatów zaplanowanych w programie Erasmus+;
3) Określenie pożądanych kierunków dalszych działań do wdrożenia w programie Erasmus+ 2021 -2027.
 
Metodologia:
• Analiza danych zastanych
• Wywiady pogłębione (wywiady indywidualne, diady, triady) z przedstawicielami instytucji Programu i ekspertami zewnętrznymi
• Wywiady grupowe z odbiorcami wsparcia (beneficjentami i uczestnikami projektów Erasmus+)
• Badanie ilościowe CAWI/CATI z beneficjentami wsparcia programu Erasmus+
• Badanie ilościowe CAWI/CATI z uczestnikami projektów programu Erasmus+
 
Zamawiający: 
Ministerstwo Edukacji i Nauki
Termin realizacji: 
29.12.2023-27.05.2024
Budżet: 
228 165,00 zł brutto
Zamawiający: 
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Zakres Terytorialny: 
Ogólnopolski
Rok realizacji: 
2024
Tematyka badania: 
Edukacja
Tworzenie i wdrażanie strategii/ programów
Typ usługi: 
Ewaluacja tematyczna/on-going
Wstecz