EVALU 

Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce

https://evalu.pl/sites/default/files/baner_1.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_2.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_3.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/img_1321.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_5.jpg

Projekty

Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL

Identyfikacja kierunków wsparcia w ramach FE SL 2021-2027 na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego

Celem badania było zaprogramowanie wsparcia na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego (trzeciego sektora), a także działań na rzecz określonych grup docelowych, które zostaną powierzone do realizacji partnerom społecznym i organizacjom pozarządowym, z uwagi na ich doświadczenie i potencjał społeczny.

Badanie ewaluacyjne ex-post projektu „e-Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” finansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Przedmiotem badania było wykonanie ewaluacji ex-post Projektu „e–Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” (dalej: „Projekt”) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, Działanie 3.3. Ocenie poddany zostanie Projekt w zakresie realizacji celu, który miał osiągnąć oraz efektów Projektu. Wnioski i rekomendacje uzupełnione o analizę trendów w obszarze cyfryzacji będą wyznaczały kierunek kolejnych planowanych interwencji w tym obszarze.
 

Ewaluacja ex-post instrumentów szkoleniowo-doradczych działania 2.2 i 2.21 PO WER skierowanych do kadr przedsiębiorstw

Celem ewaluacji było dokonanie podsumowującej oceny przebiegu i efektów projektów realizowanych w ramach Działania 2.2 i 2.21, identyfikacja czynników mających wpływ na ich sukces lub niepowodzenie oraz wypracowanie rekomendacji dotyczących pożądanych form i kierunków podobnych interwencji realizowanych w przyszłości.

Ewaluacja ex post działań informacyjnych i promocyjnych podejmowanych w ramach RPO WSL na lata 2014-2020

Cele badania:
1) Ocena zrealizowanych działań informacyjnych i promocyjnych w ramach systemu komunikacji RPO WSL.
2) Ocena możliwości osiągnięcia celów Strategii komunikacji RPO WSL na lata 2014-2020.
3) Wskazanie rozwiązań w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych możliwych do realizacji w perspektywie 2021-2027. 
 
 

Strony

„Ocena realizacji komponentu ponadnarodowego, w ramach Projektu POKL 05.03.00-00-012/11 pt.: „PWP Edukacja w dziedzinie zarządzania czasem i kosztami postępowań sądowych – case management”

Projekt pt. „PWP Edukacja w dziedzinie zarządzania czasem i kosztami postępowań sądowych – case management” zrealizowany został przez Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury. Był współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013 Priorytet V „Dobre rządzenie”, działanie 5.3 „Wsparcie na rzecz Strategii Lizbońskiej”.
 
Głównym celem badania była ocena realizacji komponentu ponadnarodowego w ramach Projektu pn. „PWP Edukacja w dziedzinie zarządzania czasem i kosztami postępowań sądowych – case management” wraz z identyfikacją dobrych praktyk/rozwiązań wypracowanych w systemach sądowniczych Państw-partnerów Projektu. 
 
Badanie ewaluacyjne realizowane we współpracy z Polinvest Sp. z o.o.
 
Zamawiający: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa
 
Głównymi odbiorcami badania byli przedstawiciele Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, prezesi i dyrektorzy sądów, przedstawiciele Ministerstwa Sprawiedliwości, czyli podmioty mające bezpośredni wpływ na wymianę know-how, adaptację praktyk i rozwiązań, jak i dyfuzję innowacyjnych rozwiązań organizacyjnych w wymiarze sprawiedliwości.
 
Główny cel badania został zrealizowany za pomocą dwóch komponentów badawczych:

• Komponent 1: W jakim zakresie realizacja komponentu ponadnarodowego przyczyniła się do realizacji osiągnięcia zakładanych celów szczegółowych projektu w tym:

o popularyzacji europejskich standardów sprawności postępowania, jednolitości oraz zarządzania sądem,
o adaptacji nowoczesnych metod zarządzania sektorem publicznym do specyfiki wymiaru sprawiedliwości,
o podniesienia kompetencji kadr wymiaru sprawiedliwości w zakresie wiedzy ogólnej i specjalistycznej oraz w zakresie zarządzania wiedzą, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną a także PR.

• Komponent 2: Jakie dobre praktyki/rozwiązania zaobserwowano w systemach sądowniczych państw-partnerów Projektu w trakcie wizyt studyjnych (rezultatem komponentu jest opracowanie kompendium dobrych praktyk).

 
Podejście badawcze
W celu uzyskania odpowiedzi na wszystkie postawione pytania badawcze zastosowano następujący zestaw metod analityczno-badawczych:

• Analizę dokumentów i danych zastanych;

• Wywiady indywidualne  i grupowe;

• Warsztaty;

• Metody pomocnicze (Empowerment evaluation Web log, socjogram komunikacji przeznaczony badaniu współpracy międzynarodowej realizowanej przez podmioty nie będące uczestnikami Projektu oraz metodę case study, poświęconą zobrazowaniu sposobu wdrożenia zidentyfikowanych w toku Projektu wybranych dobrych praktyk.

 
Termin realizacji:
03.10.2014 – 19.12.2014 
Budżet:
85 485,00 zł
Zamawiający: 
Inne
Zakres Terytorialny: 
Ogólnopolski
Rok realizacji: 
2014
Tematyka badania: 
Budowa i rozwój potencjału instytucjonalnego
Zarządzanie projektami
Typ usługi: 
Ewaluacja tematyczna/on-going
Wstecz