EVALU
Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce
Projekty
Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL
Ewaluacja bieżąca kryteriów i systemu wyboru projektów FEŚ na lata 2021-2027 - Fundusz: EFS i EFRR
Głównym celem badania było dokonanie oceny kryteriów i innych elementów systemu wyboru projektów przez pryzmat faktycznego zapewnienia realizacji celów polityki i celów szczegółowych FEŚ 2021-2027 wraz ze wskazaniem koniecznych modyfikacji systemu.
Ocena ex post systemu Sektorowych Rad ds. Kompetencji (POWER)
Celem badania była pogłębiona analiza efektów działania SRK PO WER, które miały być kluczowym elementem wspierającym rozwój kompetencji zawodowych i adaptację podaży pracy do potrzeb rynku, w warunkach szybko zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej i społecznej kraju.
Badanie ewaluacyjne ex-post programu „Badania stosowane” w ramach III edycji Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego EOG
Badanie prowadzone było w celu oceny przebiegu realizacji Programu i wpływu wybranych czynników zewnętrznych i wewnętrznych na stopień osiągnięcia zakładanych efektów Programu. Ewaluacja miała za zadanie dostarczyć informacji także o samym systemie i mechanizmie wdrażania i zarządzania Programem i możliwościach lub obszarach potencjalnych usprawnień.
Ewaluacja tematyczna: uwarunkowania realizacji celów Programu NPRCz 2.0. na poziomie Beneficjentów
Ewaluacja ex post Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020
Głównym celem realizacji badania było podsumowanie stanu realizacji Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 – 2020 oraz ocena stopnia realizacji celów i rezultatów PO PT.
Ewaluacja bieżąca kryteriów i systemu wyboru projektów FE SL 2021-2027
Celem badania było przeprowadzenie bieżącej ewaluacji kryteriów i systemu wyboru projektów w ramach Programu FE SL 2021-2027 (FE SL 2021-2027).
Ewaluacja podsumowująca postęp rzeczowy i rezultaty RPO WP 2014-2020, ich wpływ na rozwój społeczno-gospodarczy województwa oraz na osiąganie celów Strategii Europa 2020
Głównym celem badania była ocena postępu rzeczowego i rezultatów RPO WP 2014- 2020.
Ewaluacja dotycząca wsparcia obywateli państw trzecich w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 i FE SL 2021-2027
Badanie realizowane było w kontekście oceny działań podejmowanych w ramach RPO WSL w latach 2022-2023 na rzecz uchodźców z Ukrainy oraz w kontekście planowanych działań programu FE SL 2021-2027 w Celu szczegółowym ESO4.9. Wspieranie integracji społeczno-gospodarczej obywateli państw trzecich, w tym migrantów (EFS+).
Ocena wpływu wsparcia EFS i EFRR na trwałość i wysokiej jakości zatrudnienie
Celem głównym badania była ocena wpływu wsparcia RPOWP 2014-2020 na trwałość miejsc pracy i rozwój przedsiębiorczości w województwie podlaskim.
Strony
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- następna ›
- ostatnia »
„Ocena skuteczności i użyteczności działań informacyjno-promocyjnych PROW 2007-2013”
Głównym celem badania było określenie skuteczności i użyteczności działań informacyjno-promocyjnych dotyczących PROW 2007-2013 realizowanych przez Instytucję Zarządzającą oraz podmioty wdrażające PROW 2007-2013.
Zamawiający: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
Cel główny został zrealizowany poprzez następujące cele szczegółowe:
- Określenie, w jakim stopniu podjęte działania informacyjno-promocyjne odpowiadają na rzeczywiste potrzeby potencjalnych beneficjentów i beneficjentów PROW 2007-2013;
- Określenie, w jakim stopniu podjęte działania informacyjno-promocyjne były skuteczne;
- Identyfikację i analizę barier utrudniających realizowanie działań informacyjno-promocyjnych w ramach PROW 2007-2013;
- Sformułowanie rekomendacji dla działań informacyjno-promocyjnych i szkoleniowych na lata 2014-2020.
Przeprowadzenie badania było niezbędne do określenia sytuacji wyjściowej w związku z przygotowywaną „Strategią komunikacji PROW 2014-2020”, o której mowa w „Rozporządzeniu Wykonawczym Komisji (UE) nr 808/2014 z dnia 17 lipca 2014 r. ustanawiającym zasady stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1305/2013 w sprawie wsparcia rozwoju obszarów wiejskich przez Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW)” oraz „Umowie Partnerstwa”.
Podejście badawcze:
W celu uzyskania odpowiedzi na postawione pytania badawcze zastosowane zostało podejście oparte na teorii i podejście partycypacyjne w ewaluacji. Wykorzystane zostały następujące metody badawcze i analityczne:
- Analiza materiałów i danych zastanych (desk research);
- Wspomagane komputerowo wywiady telefoniczne CATI - badanie zostało przeprowadzone z beneficjentami PROW 2007-2013, którzy uzyskali dofinansowanie w okresie 01.01.2010 r. – 31.12.2013 r. W ramach badania CATI zostało zrealizowanych 751 efektywnych wywiadów telefonicznych z beneficjentami;
- Ankieta internetowa CAWI - badanie internetowe CAWI zostało przeprowadzone z osobami odpowiedzialnymi za działania informacyjno-promocyjne i szkoleniowe dot. PROW 2007-2013;
- Badanie metodą „Tajemniczy klient” - w badaniu wykorzystano kontakt: osobisty (ang. Mystery Client), telefoniczny (ang. Mystery Calling), mailowy (ang. Mystery Mailing);
- Studia przypadku - w ramach studiów przypadku przeprowadzone zostały: pogłębiona analiza dokumentacji projektów szkoleniowych (umowy, materiały szkoleniowe, terminarze, wyniki ankiet poszkoleniowych, itp.), pogłębione wywiady telefoniczne z organizatorami szkoleń i wybranymi uczestnikami;
- Indywidualne wywiady pogłębione (IDI) z pracownikami Instytucji Zarządzającej i przedstawicielami Podmiotów Wdrażających, odpowiedzialnymi za politykę informacyjno-promocyjną danego podmiotu – ARR, ARiMR, FAPA;
- Ankieta internetowa CAWI na panelu - badanie kwestionariuszowe CAWI zostało zrealizowane na próbie 606 mieszkańców Polski w wieku 18 lat i więcej;
- Eksploracja netnograficzna - w ramach niniejszego badania została przeprowadzona całościowa kwerenda internetu pod kątem obecności treści oraz pod kątem miejsc związanych z PROW 2007-2013 za pomocą wiązki słów kluczowych.
Termin realizacji:
listopad 2014 r. – styczeń 2015 r.
Budżet:
88 314 PLN