EVALU 

Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce

https://evalu.pl/sites/default/files/baner_1.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_2.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_3.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/img_1321.jpg
https://evalu.pl/sites/default/files/baner_5.jpg

Projekty

Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL

Badanie stypendystów wojewódzkich programów stypendialnych pod kątem wyboru ścieżki dalszej nauki oraz zawodu w okresie 2016-2023

Celem badania było poznanie wyborów edukacyjnych i zawodowych stypendystów czterech programów stypendialnych z regionu kujawsko-pomorskiego, funkcjonujących w latach 2016-2023, realizowanych w ramach RPO WK-P 2014-2020, tj. 
• Humaniści na start!;
• Prymus Pomorza i Kujaw;
• Prymusi Zawodu Kujaw i Pomorza;
• Prymusi Zawodu Kujaw i Pomorza II.

Badanie ewaluacyjne ex-post programu „Badania stosowane” w ramach III edycji Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego EOG

Badanie prowadzone było w celu oceny przebiegu realizacji Programu i wpływu wybranych czynników zewnętrznych i wewnętrznych na stopień osiągnięcia zakładanych efektów Programu. Ewaluacja miała za zadanie dostarczyć informacji także o samym systemie i mechanizmie wdrażania i zarządzania Programem i możliwościach lub obszarach potencjalnych usprawnień.

Ewaluacja tematyczna: uwarunkowania realizacji celów Programu NPRCz 2.0. na poziomie Beneficjentów

Badanie miało na celu:
• aktualizację trafności założeń interwencji, w tym zagadnień związanych z dostępnością bibliotek w dni wolne oraz zróżnicowaniem specyfiki placówek bibliotecznych i cech społeczno-demograficznych użytkowników końcowych;
• identyfikację czynników warunkujących występowanie oczekiwanych efektów interwencji na poziomie bibliotek objętych wsparciem Programu; 
• ocenę wybranych elementów systemu wdrażania Programu.

Ewaluacja dotycząca wsparcia obywateli państw trzecich w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 i FE SL 2021-2027

Badanie realizowane było w kontekście oceny działań podejmowanych w ramach RPO WSL w latach 2022-2023 na rzecz uchodźców z Ukrainy oraz w kontekście planowanych działań programu FE SL 2021-2027 w Celu szczegółowym ESO4.9. Wspieranie integracji społeczno-gospodarczej obywateli państw trzecich, w tym migrantów (EFS+).

Strony

Przygotowanie i przeprowadzenie badania efektywności działań promocyjnych w ramach projektu „Kreowanie wizerunku turystycznej marki Mazowsze” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013

Celem głównym badania była ocena skuteczności i efektywności działań promocyjnych prowadzonych w województwie mazowieckim w ramach projektu „Kreowanie wizerunku turystycznej marki Mazowsze”.

Zamawiający: Województwo Mazowieckie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa

Realizacji celu głównego badania służyły następujące cele szczegółowe:

  • Ocena skuteczności działań promocyjnych prowadzonych w ramach projektu „Kreowanie wizerunku turystycznej marki Mazowsze”
  • Ocena trafności działań promocyjnych prowadzonych w ramach projektu „Kreowanie wizerunku turystycznej marki Mazowsze”
  • Ocena efektywności działań promocyjnych prowadzonych w ramach projektu „Kreowanie wizerunku turystycznej marki Mazowsze”
  • Uzyskanie rekomendacji dla przyszłych działań promocyjnych prowadzonych w Województwie Mazowieckim

Ponadto Wykonawca w oparciu o doświadczenie w realizacji usług badawczych zbliżonych zakresem i logiką do niniejszego oraz opierając się na poczynionych wcześniej założeniach teoretycznych zaproponował wyznaczenie następujących dodatkowych celów szczegółowych:

  • Ocena konkurencyjności ofert sąsiednich regionów
  • Ocena spójności działań podmiotów tworzących produkty turystyczne regionu oraz spójności polityk promocyjnych na szczeblu lokalnym z polityką promocyjną regionu
  • Ocena spójności polityki promocyjnej regionu z działaniami podejmowanymi na szczeblu krajowym i europejskim

Podejście badawcze:

W ramach badania przewidziano zastosowanie następujących ilościowych i jakościowych metod badawczych i analitycznych: Analiza materiałów i danych zastanych (desk research), Wywiady kwestionariuszowe CATI, Indywidualne wywiady pogłębione (IDI), Zogniskowane wywiady grupowe (FGI), Empowerment Evaluation Blog, badanie ankietowe CAWI, Panel ekspertów, Warsztat heurystyczny.

Termin realizacji:
wrzesień – grudzień 2011 r.
Budżet:
109 470,00 PLN

Zamawiający: 
Województwo
Zakres Terytorialny: 
Mazowieckie
Rok realizacji: 
2011
Tematyka badania: 
Działania informacyjne, promocyjne i szkoleniowe
Typ usługi: 
Ewaluacja tematyczna/on-going
Wstecz